onsdag 26 maj 2010

Ensam med min dildo

Hallå där ute!

Igår var min pojkvän inte hemma och självklart blev jag extremt kåt bara för det. Sjukt typiskt att man vill ha det man inte kan få. Jag tog iallafall fram en härlig olja och började massera mig själv där nere. Jag började sakta smeka klitoris innan jag lät handen trava vidare bak till anus där jag fortsatte smeka mig själv.

Efter en tids smekande och massage av mig själv tog jag fram dildon och lät den glida in och ut i min våta fitta samtidigt som jag stimulerade klitoris. Jag blev allt kåtare och började stöna för mig själv. Jag ville ha min pojkvän där. Ville stå på alla fyra och ha honom bakom mig. Låta hans hårda kuk knulla mig bakifrån samtidigt som han skulle få massera mig kring anus för att sedan stoppa in dildon där bak.

Av mina tankar om hur det kunde ha varit om pojkvännen hade varit där och den njutning jag gav mig själv med händer och dildo lyckades jag ge mig själv en orgasm och även jag kunde somna gott igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar