tisdag 1 juni 2010

Tid att ta igen

Nu får jag nog ta och be om ursäkt för den usla uppdateringen. Jag har varit bortrest och har inte fått vara i fred tillräckligt mycket för att hinna med att blogga. Som ni säkert förstår har jag prioriterat ganska mycket sex de stunder jag har fått vara i fred.

Förhållandet rullar på bra och sexet lika så. I dag är både jag och pojkvännen lediga och vi tänkte därför dra ned persiennerna, tända ljus i lägenheten, ta ett bad och unna varandra varsinn härlig massage och sedan får vi se vad som händer. Jag är väldigt upphetsad redan nu och eftersom jag är en av ganska få kvinnor som gillar att köra analt och inte har gjort det på länge funderar jag på att gå ut i köket och kåta upp min pojkvän redan nu så kan vi köra lite analt innan massagen och badet. Trots att han står och steker omelett tar det nog inte mer än ett par sekunder innan han släpper stekpannan och greppar tag om mig.

Uppdatering får ni när vi myst färdigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar