tisdag 25 maj 2010

15 frågor om mig

1. Kön: Kvinna

2. Ålder: -

3. Namn: -

4. Boendeform: Lägenhet

5. Civilstatus: Pojkvän

6. Intressen: Träning, vänner, shopping, pojkvän och självklart allt som har med SEX OCH KÄRLEK att göra.

7. Ålder vid sexdebuten: 13

8. Antal sexpartners: 18

9. Min favoritkroppsdel: Min fasta, sexiga rumpa.

10. Favortikroppsdel hos min partner: Hans vältränade mage.

11. Sexleksaker: Dildo och penisringar än så länge (ska köpa mer så småningom).

12. Naken eller sexiga underkläder? -Sexiga underkläder! Stay-ups, korsetter, spets, latex, klackskor och allt annat som jag känner mig obeskrivligt sexig i.

13. Favoritredskap i sängen: Väldoftande erotikoljor av olika slag.

14. Fast partner eller olika partners? -Sex blir bättre med kärlek. Jag föredrar endast min pojkvän!

15. Favoritställning: Här är mina absoluta favoriter:

Att bli munknullad så här är sjukt upphetsande och jag njuter verkligen av att ha min pojkväns kuk i min mun. Emellanåt får han gärna tuttknulla mig och daska mig med kuken i ansiktet också.


Courtesy of SexInfo101.com.

Jag gillar egentligen allt sex bakifrån, men det här är verkligen en favorit. Kuken går djupt in i mig och jag föredrar när det börjar lite mjukt och sedan blir hårdare och hårdare och då är den här perfekt. Dessutom får han gärna smeka min rumpa med olja, smiska den lite och smeka mig runt anus.


Courtesy of SexInfo101.com.

Denna ställning är obeskrivlig! Jag blir fullkomligt galen och stönar helt galet av upphetsning varje gång min pojkvän går ned och slickar mig bakifrån.


Courtesy of SexInfo101.com.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar